یکی از زیبا ترین و بهترین صنایع دستی کشورمان ایران بدون شک giveh  است.ما اطلاعات نسبتا دقیقی را در مورد پیدایش گیوه را نداریم ولی بشر از آن زمان که به وجود امده است برای محافظت از پاهای خود از چیزی شبیه گیوه استفاده می کرده است.

این کفش دست دوز توانسته نگاه های بسیاری را به خود جذب کند،در صورتی که الان می بینیم حتی مردم شهر نشین هم به دنبال این محصول می گردند.

تا در روزای گرم سال آن را استفاده کنند، گیوه مردانه سفید کفش سبک بادوام و استقامت زیاد که مناسب برای راهپیمایی های طولانی می باشد.این کفش زیبا وشیک از دو قسمت تشکیل شده است که کفه و رویه می باشد که کفه ان معمولا چرم و لاستیک است و رویه آن نخ کتان یا ابریشمی می باشد.

تولیدی گیوه کفش کردی

کارگاه های گیوه کردی

کارگاه های گیوه کردی چون کردستان،ایلام و… در مناطق کوهستانی هستند که دسترسی به آن ها کمی مشکل است و نوع زندگی مردم این منطقه که براساس دامداری و کشاورزی است که سبب تحرک زیاد مردم این منطقه در فصل های کار که تابستان و پاییز و بهار می باشد ان ها را ملزم می کند که کفشی بپوشند که در عین حال سبک،راحت،مقاوم،خنک و ارزان باشد به همین خاطر مردم این نواحی بیشتر به این نوع کفش روی اورده اند.کارگاه های گیوه کردی بسیاری در این زمینه فعالیت دارند و توانسته اند کفش کردی مرغوب و با کیفیتی را تولید کرده و آن را در اختیار عموم قرار دهند.همه مراحل تولید گیوه کفش کردی با دست انجام می گیرد که مواد اولیه آن نخ فالی وچرم است.

فروشگاه گیوه کرد

فروشگاه گیوه کرد فروشگاه های گیوه اصل مردانه بسیاری در شهر های کردستان،ایلام و کرمانشاه وجود دارد،که توانسته اند دسترسی اسان و سریع مردم به این محصول را داشته باشند.به دلیل استقبال خیلی خوبی که از این محصول در سرتاسر کشور شده است فروشگاه های بسیاری از این محصول در سرتاسر کشور به و جود امده است،شما همچنین می توانید این محصول را در فروشگاه های اینترنتی بیابید،تا در کم ترین زمان ممکن به دست شما مصرف کننده عزیز برسد.با یک بار استفاده از این محصول دیگر به سمت کفش های گران قیمت نخواهی رفت و با پا درد خداحافظی کنید.

فروش انواع گیوه کفش

فروش انواع گیوه کفش در کشور عزیزمان ایران انواع مختلفی از گیوه کفش تولید می شود و برای عرضه اراعه می گردد.برای مثال در کرمانشاه پنج نوع گیوه تولید می شود که شامل گیوه تخت چرمی،گیوه تخت آجیده،گیوه تخت پلاستیکی،گیوه زیر پارچه ای و گیوه رویه ابریشمی است،تنوع محصولات زیاد است و متناسب با هر سلیقه ای در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد.از انواع گیوه ها،می توان به گیوه ملکی اشاره کرد که ارزش و اصالت تاریخی دارد،نکته جالب در مورد این نمونه این است که چپ و راست ندارد.در این میان گیوه رویه ابریشمی در شهر کرمانشاه رواج پیدا کرده و در کنار نان برنجی جزو سوغاتی های این شهر از کشور عزیزمان ایران شده است.

سفارش آنلاین گیوه کفش کردی

سفارش آنلاین گیوه کفش کردی در کشور ایران تولیدی گیوه رونق بسیاری پیدا کرده است،به صورتی که در جای جای میهن عزیزمان می توان این محصول را به فراوانی پیدا کرد.

شما می توانید این کفش زیبا وشیک را برای دوستان واشنایان و کسانی که دوستشان دارید،به صورت کادو یا هدیه تقدیم کنید و انان را خوش حال کنید، یکی از راه های دسترسی به گیوه کفش کردی این است به فروشگاه ها در سطح شهر مراجعه کنیم.

یه روش راحت تر این است که این محصول با کیفیت و مرغوب را با استفاده از سایت های فروش به صورت سفارش آنلاین گیوه کفش کردی سفارش داده واین محصول با ارزش را درب منزل تحویل بگیرید.نکته جالب تر این است که گیوه کفش های کردی تولید شده در شهر کرمانشاه به سایر کشور های مجاور کشور ایران صادر شده واین محصول در کشور های دیگر شناخته شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *