از آنجائیکه گیوه کلاش کردی علاوه بر اینکه محصول اصلی شهرهای کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، استان فارس و اصفهان می باشد در سایر شهرهای دیگر نیز استفاده کنندگان خاص خود را دارد و به همین سبب پخش کنندگان این محصول از جمله پخش کننده گیوه کلاش کردی که جزء بهترین محصولات تولیدی نوع خودش در این منطقه است باید برای نحوه ی استفاده،شستن گیوه، ،معرفی جنس های مختلف آن، پوشش و یا حتی تولید آن آموزش هایی را برای سایر هموطنان در نظر بگیرند.که هم اکنون شاهد مطالب بسیار زیادی در خصوص تولید و طریقه ی استفاده از گیوه در سایت های مختلف هستیم.

پخش کننده گیوه کلاش کردی

خرید گیوه کلاش کردی

خرید گیوه کلاش کردی برای خرید گیوه زنانه کلاش کردی و کسب اطلاع از تمام شرایط و ویژگی های یک گیوه ی مناسب و انواع آن میتوان تنها یک سرچ ساده در اینترنت انجام داد.گیوه محصول چندین شهر مختلف است که با تغییرات و تفاوت های جزئی تقریبا کارایی یکسانی دارند ولی برای تصمیم گیری بهتر در مورد خرید کافیست چند نمونه از ویژگی های این محصولات را در شهرهای مختلف مقایسه کنید که در اینجا به توضیح یک نمونه از این کار پرداخته ایم.

خرید گیوه اورامان یا هورامان که در استان کردستان قرار دارد. و دارای ویژگی های بسیاری است از جمله:

  • ضد آب و  دارای قابلیت شستشو
  • دقت بالا در زمان ساخت دستی
  • مواد اولیه سازگار با محیط زیست
  • مناسب افرادی که دچار عارضه ی کمر درد هستند و…

گیوه کلاش کردی کرمانشاه

گیوه کلاش کردی کرمانشاه  به نوعی از پاپوش های تابستانی که بیشتر مورد استفاده آقایان است  و کاملا بصورت دست ساز بوده گیوه می گویند، که می توان آن را بعنوان صنایع دستی برخی از شهرها از جمله اصفهان ، استان فارس، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه دانست. جنس این پاپوش از نخ ابریشم و نخ قالی است و جنس کف آن از چرم، پارچه یا لاستیک است. علت تولید گیوه کلاش کردی کرمانشاه نیز مانند تولید گیوه بختیاری و سایر شهرهای دارای این گیوه وجود مسیرهای سخت و صعب العبور است که طی کردن این مسیرها و رفت و آمد در آن ها را برای مردم این مناطق آسان تر کرده است. گالش نیز یک نوع پاپوش است که مانند گیوه به صورت دستی تولید می شود و با این تفاوت که از گالش در شهرهای شمالی بیشتر استفاده می شود.پخش کننده گیوه کلاش کردی در راستای تبلیغ صنایع دستی این شهرها به تولید و ارسال این محصول بعنوان سوغات این استان ها به سایر شهرها می پردازند.

فروشگاه گیوه کرد

فروشگاه گیوه کرد در فروردین سال 1392 فروشگاه گیوه کرد بصورت رسمی تاسیس شد و به کار فروش در زمینه ی  کلاش و گیوه کرد پرداخت و به عنوان یک نمونه از پخش کننده گیوه کلاش کردی نیز به رسمیت شناخته شده است.این فروشگاه هم اکنون نیز محصولات خود را از شهر مریوان به  سایر نقاط کشور ارسال می کند. فعالیت های این فروشگاه تنها به سایت اینترنتی محدود نشده و در فضای مجازی اینستاگرام نیز خریداران مخصوص به خود را جذب کرده و از این طریق نیز به این فروشگاه سفارش خرید گیوه کرد داده می شود. تمامی ویژگی ها و مشخصات گیوه تولید شده در سراسر شهرهای دارای این صنایع دستی در این فروشگاه ذکر شده.در  داخل سایت این فروشگاه برای اطمینان خاطر مشتری نمونه هایی از سفارش های هم وطنان قرار داده شده است. محبوبیت این محصولات و فعالیت این فروشگاه باعث شده که ایرانیان مقیم کشورهای دیگر نیز متقاضی این محصولات شوند و سفارش اینترنتی بدهند.

فروش اینترنتی گیوه

فروش اینترنتی گیوه  گیوه ملکی نجف آباد یا کلاش بعنوان پوششی خنک و مناسب و سازگار با طبیعت جای خود را در بین افراد زیادی باز کرده و خریداران آن محدود به شهرهای تولید کننده این محصول نیستند.پخش کننده های گیوه کلاش کردی فعالیت بسیاری در زمینه گسترش فروش اینترنتی گیوه داشته اند و از این حیث به موفقیت هایی نیز دست یافته اند. با اینکه این محصول ممکن است جزء صنایع دستی معدود شهرهایی از جمله کردستان باشد، اما قیمت گیوه کلاش حتی در شهرهای مختلف کردستان نیز متفاوت است. بعنوان مثال قیمت کلاش مریوان و قیمت گیوه سنندج به دلیل تفاوت های اندکی که ممکن است در طرح و رنگ و یا امثال این ها داشته باشند با یکدیگر متفاوت است. گیوه ارزان نیز به تناسب موادی که در تولید آن استفاده می شود در فروشگاه ی فروش گیوه موجود می باشد که از نخ های ساده تری از ابریشم برای تولید آن ها استفاده می شود و قیمت های پایین تری نیز دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *