گاوه یک کفش دست ساز است که توسط هنرمندان ایرانی در کشور ما تولید می شود و در طرح ها و رنگ های مختلف به فروش می رسد. گیوه، کاردار ایرانی، یکی از محبوبترین محصولات در بازارهای جهانی است. این محصول از دو بخش سطحی و کورکومین تشکیل شده است. قسمت سطحی کفش که نیاز به کار ظریف دارد.

گیوه طرح دار ایرانی

توسط زنان ایرانی با استفاده از انواع سوزن به جز دوخت، ساخته می‌شود و قسمت کورکومین کفش به دلیل قدرت و مقاومت خود به قدرت فیزیکی نیاز دارد و توسط مردان ساخته می‌شود. معمولا این سطح از نخ ابریشم ضخیم ساخته شده است. بخش کورکومین ماده مقاوم تری مانند لاستیک، پارچه و چرم و… اماده است.

گاوه یک محصول سنتی است که هنر ایران باستان را به جهان معرفی می‌کند. این هنر سنتی هنرهای ایرانی است که به عنوان نمادی از هنر ایران به کشورهای اروپایی وارد شده است. Gewa برای راه‌اندازی طولانی و شیب‌دار مناسب است و پس از پیاده‌روی، باعث اسیب یا درد نمی‌شود. به دلیل کیفیت بالا و کیفیت با دوام ان قادر به جلوگیری از عرق کردن است.

گیوه طرح دار ایتالیایی

به همین دلیل است که امروزه نیز برای افرادی که به راحتی به پاهای خود اهمیت می دهند، انتخاب خوبی است. صنایع دستی گیلان‌الگوی ایرانی برای فصل تابستان که پا احساس راحتی می‌کند و هیچ ناراحتی در پا ایجاد نمی‌کند، یک ولخرجی روشن، سرد و شسته شده مناسب است. این محصول ایرانی در رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون و متناسب با تمامی سنین و سلیقه‌ها در بازار امروز در دسترس است.

گیوه طرح دار ترکیه

طراح ایرانی گیوه، نوعی کفش ورزشی است که به دلیل کیفیت و زیبایی منحصر به فرد، مشتریان و مشتریان زیادی از ایران و کشورهای خارجی دارد. چهارچوب ان برای مردان روستایی مناسب است تا مسافت های طولانی و جاده های ناهموار را طی کنند. تاریخ این محصول به زمان بسیار طولانی پیش باز می گردد و تاریخ دقیق ان از زمان اغاز اصلی ان در دسترس نیست.

تمام مراحل ساخت این محصول دستی و مواد مورد استفاده در ان، اصلی و یکی از بهترین مواد خام است. پنبه ای که در گیوا استفاده می شود، پنبه الی یا ابریشم است و زیره به دلیل دوام و قدرت ان، چرم الی یا پلاستیک درجه یک است. همچنین این قاب یکی از صنایع دستی و هنر شهرهای کرد ایران مانند کردستان, کرمانشاه, ایلام و … و چهارمحال و بختیاری, فارس, قزوین, همدان و … است.

در زبان کردی، گاوه را کالاش می‌نامند و در زبان کردی، ارجا گاوه است. طراحی شده گیوه تارزان ارزن مجعد ایتالیایی به دلیل فراوانی مواد اولیه مورد نیاز برای اماده سازی انواع محصولات دست ساز، به ویژه کفش GWA، در منطقه اورامانات، زنان سال مشغول تولید صنایع دستی و کارهای هنری مانند ساخت زنجیره های نمدی به علت بیکاری و عدم فعالیت های کشاورزی و دامداری هستند.

گیوه طرح دار جهان

از ان برای کسب درامد و پر کردن اوقات فراغت استفاده می شود. قلاب دوزی یکی از قدیمی ترین صنایع دستی است که به دلیل ویژگی های ان، همیشه توجه روستاییان و کشاورزان را به خود جلب کرده است. بنابراین، این حرفه یکی از حرفه های قبیله ای و روستایی به حساب می اید. گویلا طرح‌دار گره‌طرزی ترک همان گونه که گفته شد، پیدایش جوا به شهر اورامانات و منطقه مریوان در کردستان نسبت داده شده است.

دلیل این امر دسترسی گسترده ایستگاه های تولید «کلاش» (یا «گیوه») به این شهرها و گسترش مغازه ها و مراکز تولیدی در ان مناطق است. طراحی‌های گیوه و صندل به دلیل کیفیت بالا و مواد در داخل و خارج کشور از محبوبیت زیادی برخوردارند. صادرات این محصول به ترکیه به دلیل استقبال مردم ترکیه از گیوه ایرانی، از محبوبیت زیادی برخوردار است.

مریوان برای ثبت اثار و هنرهای ملی در سازمان جهانی یونسکو (یونسکو)، شهر ملی گیوه بافندگی، نامزد شده است. این مسئله منجر به مباحثاتی شده است که می تواند بر نظر داوران اثر گذار باشد. یک دیدار هیئت داوران بین المللی از مریوان انچه را که می بیند اعلام خواهد کرد. لازم به ذکر است استفاده از کیوه برای فصل سرد سال و زمستان مناسب نیست.

در روزهای بارانی و مرطوب تلاش گیوه که باعث فرسایش بافندگی و از دست رفتن تلاش می‌شود، ضروری است. گیلان‌الگوی ایرانی گوه چارگه جهان چکمه و کفش‌های سنتی برای افرادی مناسب هستند که از درد کمر رنج می‌برند و دیسک کمر دارند. افرادی که حجاب های طراح دارند از مشکلات و اسیب های وارده به کمر و پاها به دلیل سبک بودن و کیفیت انها در امان خواهند بود.

در این ارتباط، گیوه به‌عنوان یک محصول شناخته شده در جهان شناخته شده است و در اثار ملی ایران با ثبت این کالای ملی در سازمان یونسکو به رسمیت شناخته می‌شود. مراکز فروش این محصول که در این زمینه فعال هستند، قادر به توسعه کسب و کار خود و ضبط برگ طلایی در سوابق خود، به دلیل ارائه بهترین و بالاترین محصولات با کیفیت محصول و دوز مستقیم به خریداران در سراسر کشور با قیمت باور نکردنی و انها قادر به رضایت مشتریان در زمینه خرید سنتی گیوه هستند.

مشتریان با مراجعه به سایت های اینترنتی و مشاهده انواع این گیوی ها و محصولات در اسرع وقت به محل مورد نظر سفارش می دهند. برای جذب مشتریان بیشتر و رفاه خریداران، انها می توانند در صورت ناراضی بودن و انتخاب اندازه مناسب، انها را مبادله کنند. همچنین در این نوع خرید، مشتری می‌تواند هزینه را به صورت انلاین یا در خانه پرداخت کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *