قیمت گیوه

نوعی پاپوش که از زمان های قدیم در کشور ما مرسوم بوده، گیوه نام دارد. قیمت گیوه متفاوت است و خرید و فروش گیوه عمده همیشه با بهترین قیمت روز در دسترس می باشد. این کفش از دو قسمت زیره و رویه تشکیل شده است به همین دلیل نسبت به ساخت آن اصولی رعایت می شود تا به بهترین شکل مورد استفاده قرار بگیرد در واقع این پاپوش به گونه ای است که پا در آن عرق نکرده و بوی بدی نمی گیرد و همچنین به گونه ای است که در زمستان گرم و در تابستان خنک می باشد.

قیمت گیوه

امروزه باتوجه به تولیدات سنتی به سبک نوین طرح ها و قیمت گیوه ها نیز تغیر کرده خوشبختانه با ادغام علم روز و تولیدات سنتی این امکان آن فراهم شده است تا صنایع دستی از تک رنگی بودن به چند رنگی تبدیل شده و جایگاه ویژه ای در کشور و در بیرون از مرزهای خاکی کشور عزیزمان داشته باشند. طراحی ساخت این نوع کفش ها به دلیل اینکه بسیار سبک و راحت هستند و همینطور از عرق کردن پا جلوگیری می کند.

هنوز هم در میان روستاییان و عشایر از جایگاه خوبی برخوردار است. استفاده از این کفشها برای پیاده روی های طولانی مدت باعث خستگی پاها نمی شود و همچنین کسانی که در کوه و کمر زندگی می کنند به هیچ عنوان در رفت و آمد خسته نمی شوند. همچنین برای  کسانی که دوست دارند به پیاده روی اربعین رفته و از فضای معنوی آن استفاده کنند بسیار مناسب می باشد.

وقتی به بازار های محلی شهر هایی که قدمت بالایی دارند و توریست پذر هستند مانند اصفهان و شیراز انواع گیوه های سنتی را با رنگ های متفاوت می شود پیدا کرد همچنین ابتکاری که در این چند سال بوجود آمده تولید کیف های زنانه از جنس نخ گیوه ها است و با طراحی و زیبا سازی این محصولات زیبا می شود تیپ زیبا تری داشته باشیم.

همچنین یکی از ویژگی های منحصر به فرد گیوه این است که این پاپوش پای راست یا چپ ندارد و به گونه ای طراحی و تولید شده است که فرقی نمی کند مربوط به کدام پا باشد.

جنس رویه این محصول نسبت به ساخت آن متفاوت از پشم و یا نخ ابریشمی می باشد و جنس زیره از لاستیک مقاوم است. در زمانهای خیلی دور که هنوز لاستیک مصنوعی کشف نشده بود از لاستیک طبیعی که از تنه درختان به دست می آمد درست می شده است. زیره این کفش توسط مردها تولید می شود ولی رویه آن با توجه به اینکه نیاز به ظریف کاری داشته و باید با دقت تهیه شود توسط بانوان انجام می شود تا از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

گیوه جزء صنایع دستی روستایی و عشایری است و همچنین تا قبل از شهر نشینی به صورت منطقه ای هرکدام به نوع متفاوتی تولید می شده است. قدمت تولید این محصول با ارزش به زمان صفویه بر می گردد و جایگاه اصلی آن به استان های یزد و کرمانشاه مربوط می شود.

خرید و فروش گیوه عمده

جنس رویه گیوه از پشم و یا ابریشم است و به دلیل مواد مصرفی که برای ساخت آن بکار رفته، قیمت خرید و فروش گیوه به صورت عمده نیز بالا می باشد. همیشه انسان به فکر راحتی بوده و سعی بر این داشته است تولیدات خود را بدون اشکال وارد بازار کند تا مشتری برای خرید آن محصول بیشتر اقدام کرده و از این بابت به درامد بهتری برسد. همچنین بعد از گذشت زمانی ساختار گیوه ها تغیر کرده و انواع مختلفی با نام های متفاوت وجود دارد.

انواع آنها را می توان نام برد. ملکی: این کفش بسیار مقاوم و البته گران می باشد. از قسمت رویه پنجه نسبت به گیوه های دیگر بلند تر است در قسمت پشت پا چرمی تعبیه شده تا از فشار به آن قسمت جلوگیری کند. همچنین زیره آن از کتان و چرم اصل ساخته می شود و فشار و سنگینی بدن را می گیرد. نمونه دیگر آن آجیده است، تفاوت آن با ملکی  این است که بافت رویه درشت تر و زیره آن تنها از چرم است. گیوه زیره چرمی: زیره این محصول از چرم خالص است و بیشتر مورد پسند ساکنین شهر ها می باشد و به گیوه شهری هم معروف است.

لاته: این نوع مدل با پارچه های قدیم و ضخیم بنام کرباس ساخته می شود. در زبان فارسی لاته به معنای پارچه قدیمی است به همین دلیل به این نام است. زیره لاکی: این محصول نسبت به بقیه گیوه ها ارزانتر و همچنین زیره آن از لاستیک و رویه آن از نخ و بافتی درشت می باشد. سیلک: این گیوه بسیار شیک و گاهی هم برای تزیین استفاده می شود زیره از لاستیک و یا چرم است و با استفاده از نخ های ابریشمی رنگارنگ و ریزبافت و گاهی هم گلدوزی روی آن کار می شود. کردی یا کلاش: از پاپوش های مخصوص کردستان و بسیار سبک و انعطاف پذیر و بسیار مناسب منطقه های کوهستانی صعب العبور است رویه این گیوه از پنبه و کف آن از پارچه بسیار محکم ساخته می شود.

شما می توانید هرکدام از این محصولات زیبا و مقاوم را استفاده کرده و از راحتی آن لذت ببرید. البته کسانی هستند که به صورت عمده خریداری کرده و در شهر و دیار خود به صورت خرده فروشی به مصرف کننده می دهند و متناسب با نوع این محصولات از سود خوبی بهره مند خواهند شد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم هنگام خرید عمده همه جوانب خرید را رعایت کنید تا بهترین قیمت را به دست بیاورید.

بهترین قیمت روز گیوه

برای آگاهی از بهترین قیمت روز گیوه می توانید از راههای مختلف اقدام کنید. اگر به صورت خرده و تکی قصد خرید را دارید می توانید به بازارهای محلی شهر هایی که این اجناس را می فروشند سر زده و خریداری کنید. البته مشکلی که هست هر شهری تولید استان خود را برای فروش دارد و شما نمی توانید محصولات دیگری را خریداری کنید یا اینکه از فضای مجازی اقدام کرده و خرید خود را انجام دهید. اما اگر به صورت عمده می خواهید خرید کنید می توانید سایت هایی که فروش عمده را به عهده دارند دیده و نسبت به تولید و نوع قیمت های داده شده برای خرید اقدام کنید البته این خیلی مهم است که قیمت محصول نسبت به کیفیت آن کاملا مشخص بوده و قیمت ها به صورت بالا نباشند چرا که فروش محصول به مصرف کننده سخت می شود.

در انتها شرکت ما با سالها تلاش در تولید و فروش انواع گیوه این امکان را به شما می دهد تا بهترین انتخاب نسبت به خرید مشتری را داشته باشید و از خرید خود کاملا راضی باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *